• Sents que estàs passant per un mal moment, amb la parella, la feina o amb tu mateix/a
  • Estàs vivint un procés de dol o canvi i necessites acompanyament professional
  • Sents que alguna cosa no encaixa, amb tu o en les teves relacions
  • El teu estat emocional et té segrestat/da: ansietat, irritabilitat, tristesa
  • Tens dificultats per a gestionar l’estrès i et costa relaxar-te
  • Et sents insegur/a i amb l’autoestima baixa
  • Tens problemes amb la teva parella
  • Tens dificultats en l’àmbit sexual
  • Les pors i el malestar no et deixen avançar
  • Model de treball integrador
  • Empatia i escolta activa
  • Compromís i honestedat
  • Respecte pel teu procés i el teu ritme
  • Comprensió i flexibilitat
  • Humanitat i humilitat
  • Treball en equip

La curiosa paradoxa és que quan m’accepto a mi mateix puc canviar.

Carl Rogers

Anissa Ouali Lamtalbi

Psicòloga general sanitària

“M’agrada definir la teràpia com un espai on posar llum a moments de foscor”

Cynthia Rubio Pérez

Psicòloga general sanitària

“M’apassiona la meva feina i acompanyo a les persones per descobrir què necessiten per sentir més benestar”

Daniel Valeriano Laguarda

Psicòleg general sanitari

“M’agrada molt treballar en equip amb els meus pacients; escoltar-nos, fomentar un espai terapèutic segur i de confiança”

Quantes sessions necessito fer per estar bé?

El nombre de sessions depèn de l’evolució de cada persona i dels objectius que es marquen a teràpia. En qualsevol cas serà un pacte entre el professional i el pacient.

Només es parla del passat i dels traumes?

La nostra manera d’entendre la psicologia implica tractar de manera integral totes les esferes de la vida de la persona i no només el passat i els traumes.

Cada quant he de fer les sessions?

Generalment, al principi de les teràpies les sessions solen ser setmanals. Més endavant passen a ser quinzenals i finalment mensuals. De totes maneres s’ha de valorar amb el terapeuta quina és la freqüència indicada en cada cas.